Przebieg zlecenia naprawy

  1. Zgłoś naprawę on-line tutaj
  2. Dostarcz sprzęt do nas:
    • Osobiście:
      • zapisz sobie numer zlecenia i podaj go nam przy zdawaniu sprzętu
    • Za pośrednictwem kuriera:
      • wydrukuj potwierdzenie zlecenia lub spisz na kartce jego numer i włóż go do kartonu razem ze sprzętem
      • bezpiecznie zapakuj paczkę
  3. Dostaniesz informację o przyjęciu sprzętu do serwisu
  4. Po wstępnej weryfikacji i oględzinach sprzętu poinformujemy Cię o:
    • ewentualnych kosztach naprawy
    • przewidywanym terminie naprawy
    • ewentualnej konieczności przekazania sprzętu do serwisu producenta
  5. Jeżeli wyrazisz zgodę na naprawę wg. przekazanych warunków, niezwłocznie przystąpimy do naprawy
  6. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt zostanie naprawiony i przygotowany do wysyłki lub odbioru

Dane osobowe

Podając dane w formularzu i przesyłając go do nas oświadczasz, że są poprawne, a także że jesteś właścicielem podanego numeru telefonu i adresu email, masz do nich dostęp i je użytkujesz.

Wszystkie dane podane w formularzu przetwarzane są przez nas wyłącznie w celach naprawy sprzętu i jego ewentualnego doręczenia kurierem. Zebrane informację służą do kontaktu i ustalenia właściciela sprzętu. Dane osobiste nie są przekazywane podmiotom zewnętrznym ani osobom trzecim bez zgody.
Wybierając formę wysyłki kurierem zgadzasz się na przekazanie swoich danych teleadresowych firmie kurierskiej, w celu doręczenia przesyłki. Lista firm kurierskich współpracujących z Foto7 znajduje się na stronie foto7.pl/polityka-prywatnosci/ w dziale "Wysyłki"

W przypadku naliczenia opłat za wykonane naprawy i części zamienne wystawiony będzie dokument sprzedaży, zgodnie z podanymi danymi. Dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności dostępną na stronie foto7.pl/polityka-prywatnosci/.

Konto użytkownika

System Serwis On-line Foto7 umożliwia utworzenie konta. Pozwala to na łatwe sprawdzanie statusów napraw, kontaktu z nami oraz zarządzanie swoimi danymi osobistymi.